vrijdag 15 mei 2015

Maandag 11 Mei: Moen - Hantosundet

Naast deze drukke weg hebben we toch een goeie nacht gehad maar het is fris als we opstaan. De zon is niet te zien en dat valt tegen. Ons humeur zakt direct...



Niet veel foto's getrokken vandaag want ik (Jana) had een volledige off-day. Het was al van bij het vertrek dat mijn benen als pudding waren. De tranen bleven maar komen en ik wist echt niet hoe ik boven moest geraken. We probeerden allerlei oplossingen te bedenken (de boot nemen, iets huren, taxi, noem maar op om niet te moeten fietsen) maar ja... 


We besloten om dan maar een iets andere route te nemen en gewoon vroeger te stoppen. Benen laten rusten, boekje lezen en hopen dat het morgen beter gaat...
Het weer slaat volledig tegen maar we vinden een leuke kampeerplaats met een oventje, dak boven ons hoofd, glijbaan en zand in een haventje.



Juliette blijft maar hopen dat ze ooit eens zal kunnen zwemmen aan al deze strandjes. Want zo is dat hier: hier komen ze zonnen en zwemmen.

Het weer slaat volledig tegen en het begint water te gieten. We hangen een zeil en proberen de meisjes te sussen met een filmpje...


De hele vallei staat in de rook want het schoorsteentje wil niet goed trekken...


Uiteindelijk is het dan toch gestopt met regenen en konden we de tent droog opzetten en hadden we een droge nacht.


1 opmerking:

  1. amaai Jana, als ik dat lees van je puddingbenen en je tranen krijg ik( Katrien(tje) het ook moeilijk en ik zit dan nog gewoon aan de p.c. ! Ik heb veel bewondering voor je doorzettingsvermogen maar zorg dat je er niet over gaat! Je moet nog terug ook hé ? Een dikke knuffel van ons en ook voor je gezinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen