woensdag 10 juni 2015

Woensdag 10 Juni: Forekamsvika - Haugesund

Wat een contrast ten opzichte van gisteren.  We worden wakker van de regen op onze tent.  Beslissen om dan nog maar een beetje langer te blijven liggen.  Voorspellingen waren bewolkt maar geen regen.  Ik had al gezegd: waar wolken zijn is er regen.  En voilà ik zat er niet ver naast.  De ganse dag regen, regen, regen.
Dit zijn dan ook de enige foto's van de dag:




Een Herbie:


Een monster van een boorplatform in de haven van haugesund



Zicht vanaf onze camping:


Ik dacht van deze week voor de rest in de tent te slapen.  We zijn nog maar een dag weg en we mogen weeral in een huisje slapen.  Het budget zal nu helemaal naar de knoppen zijn.  Ik hoop morgen echt op goed weer want er zijn geen campings op de weg.
Dus ja, niet zoveel te vertellen, behalve dat we terug onze fietsbordjes met de groene 1 aan het volgen zijn.  De camping ligt er vlak naast.  Dus we zitten terug op de route van de NSCR.
Nog een 150 tal km en ik dacht nog 3 ferry's tot Bergen.  Maandag namiddag worden we verwacht bij vrienden nabij Bergen.  Dus we hebben wat tijd om het rustig aan te doen.

Slaapwel,

Tot een volgende WiFi moment.

1 opmerking:

  1. Wat gaat het vlug allemaal. Spijtig van al die regen . Hier gisteren hittegolfje en nu weer normale temperaturen om te functioneren en dan bedoel ik niet fietsen ! Hou jullie goed.

    BeantwoordenVerwijderen